Zoals jullie aan de titel al kunnen zien, heb ik dus jullie hulp nodig. Q music is opzoek naar een vlogger en ik heb besloten om mee te doen met de wedstrijd. Ik moest een vlog van mijzelf opgeven en degene met de meeste views gaan door naar de volgende ronde.

Jullie voelen hem natuurlijk al aankomen.. ik heb jullie nodig bij het krijgen van die vele views. Het gaat om onderstaande video. Ik heb gekozen voor deze video, omdat ik het een van mijn leukste en beste video’s is (jullie weten hoe hard ik mijn best doe om mijzelf te verbeteren). Ik zou het lief vinden als jullie de video willen bekijken en super lief vinden als jullie hem zouden delen met andere. Het heeft voor jullie ook een voordeel als ik Q music vlogger wordt, nieuwe video’s die nog veel leuker zijn. 
Onwijs bedankt voor degene die mij willen helpen en wil je mij niet helpen? Geen punt, ik vind je nog steeds lief als bezoeker van mijn blog 🙂

Koningsdag

BY 27 april 2016 Geen categorie

Jaaa het is weer Koningsdag:) ik vind het altijd zo’n leuke feestdag, omdat we door al dat oranje gewoon 1 geheel zijn. Ik ga zelf altijd in mijn oranje jurkje gekleed. Voor een dag vind ik oranje leuk.


Ik ben heel benieuwd hoe jullie deze dag gaan doorbrengen.
Ikzelf ga normaal altijd naar Arnhem om te feesten. Dit jaar doe ik het rustiger aan, waarschijnlijk ga ik wel Zwolle even in.

Ik wens jullie een leuke oranje dag toe!

Vandaag wil ik jullie tips geven voor als je brede heupen hebt of stevige billen. Iets wat ik beide heb, dus dit zijn ook zeker tips die voor mij van toepassing zijn. Lezen jullie weer mee?

Brede heupen

Vermijd zakken, banden en grote naden op de heupen
Liever geen hele lichte kleuren op de heupen
Geen aandachtvragende details

Draag juist donkere kleuren op de heupen
Zorg ervoor dat je schouders breder lijken
Handtassen of schoudertassen die boven de heup of onder de heup vallen
Liever geen tassen op heuphoogte

Stevige billen

Geen korte jasjes of juist lange rechte jassen
De A-lijn jurk is niet zo’n goed idee
Hoge tailles en strakke broeken zijn ook niet zo handig
Ga voor een getailleerde jurk
Een rok die uitloopt vanaf de achterkant van de dijen, zorgt voor een s vorm


Deze tips zijn natuurlijk voor als je het niet wilt laten opvallen. Ik vind mijn billen verder niet storend dus zelf trek ik bijvoorbeeld wel een korter jasje aan. Het zijn tenslotte alleen maar tips:)

Ongeveer twee weken geleden plaatste ik het artikel waarin ik vertelde dat ik mee ging doen met een afvalrace die 8 weken duurde. Daarin vertelde ik jullie ook dat ik als mijn eerste week voorbij was, ik zou laten weten hoe dat was verlopen. Mijn eerste week is dus afgelopen en daarom tijd om te vertellen hoe dit is gegaan.

Mijn eerste sport moment was op dinsdag overdag, ik zou samen met een klein groepje buiten gaan sporten. We gingen naar een park waar wij verschillende oefeningen moesten doen en steeds verplaatste wij naar een andere plek. De oefeningen waren deze week nog niet heel moeilijk en ook nog niet heel lang. Dit gaan wij per week opbouwen. Ik merkte aan het eind toch echt wel dat het mijn steeds meer moeite koste. De volgende dag heb ik ook behoorlijk spierpijn gehad en dit was eigenlijk pas donderdag week afgezwakt.

Vrijdag ochtend had ik mijn tweede sport moment en dit was de groepsles. Een groepsles wat uit een mix bestond van Body pump. Steps en Xco. Wat een heerlijke les was dat zeg. Het was wel echt zwaar, maar erg leuk en het voelde goed. Ik ben wel slim geweest en gewoon begonnen met lichte gewichten en de step gewoon laag gezet.

Mijn derde en laatste sport moment van de week was op zondag ochtend en toen deed ik gewoon normaal fitness. Ik hoorde dat het op zondag ochtend altijd rustig was. Had ik dat even goed mis.. het was behoorlijk druk. Ondanks alle drukte werd ik wel goed begeleid en werden de apparaten van mijn programma elke keer helemaal uit gelegd. Mijn programma bestond alleen maar uit krachttraining en dat vond ik wel jammer. Ik zal met mijn coach overleggen of ik er ook cardio bij mag en anders zal ik dat thuis moeten aanvullen.

Ook heb ik natuurlijk mijn voeding wat meer aangepast deze week. Ook dat ging behoorlijk goed al had ik wel momenten er tussen zitten waarbij ik snoepte. Ik had namelijk woensdag een high tea en daar heb ik toch echt van genoten. Verder heb ik mijn geliefde crusli met chocolade de deur uit gedaan en dit heb ik vervangen voor muesli met gedroogd fruit. Ook mijn toetje heb ik vervangen voor een 0% vet vla. Broodbeleg eet ik tegenwoordig smeerkaas 20+ en ik kwam er achter dat ik rosbief ook erg lekker vind. Ik eet soms gewoon een salade als lunch en ik wil de dinsdagavond standaard ook salade eten. Verder drink ik eigenlijk alleen nog thee en water, op twee wijntjes na die ik deze week wel gehad heb.

Dus al bij al is mijn eerste week goed verlopen en ga ik vol goede moed verder met deze 8 weken.
Over 3 weken heb ik als het goed is een tussenevaluatie bij de sportschool en daar zal ik jullie ook zeker een update van geven.